Obserwatorzy

poniedziałek, 19 maja 2014

smok

mam ogromna przyjemność zakomunikować Wam, że SKOŃCZYŁAM SMOKA!!!!!! :D Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się dobrnąć do końca. :) Zaczęłam go w wakacje w 2011 roku, pierwszy wpis pojawił się jeszcze na poprzednim blogu 20 grudnia 2011, a skończyłam go w niedzielę o 3 rano. :D
Nie będę Was zanudzać, oto om:

Trochę danych techniczny:
kanwa 18'
rozmiar: 40X50 cm
             280 x 369 krzyżyków
             103320 krzyżyków
             68 kolorów

Teraz tylko pozostaje go oprawić i powiesić na ścianie. :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Musze się również pochwalić otrzymanymi wyróżnieniami:
pierwsze otrzymałam od Czarodzielnicy z bloga Magia koloru czyli hafty i takie tam...

a drugie od Nati B z bloga Poplątana 

Dziękuje Wam z całego serca. :) Dałyście mi ogromnego motywującego kopniaka. :)

Do drugiego wyróżnienia dołączony jest zestaw pytań:

1. Gdybyś miała wybór wybrałabyś spokojne życie na wsi czy w wielkim mieście?
Zdecydowanie wieś. :) Od trzeciego roku życia mieszkam na wsi i dobrowolnie nie zamieszkam w wielkim mieście. :) Spędziłam w dużym mieście 5 lat studiów i w zupełności mi wystarczy. :)




2. Jesteś "ranny ptaszek" czy "nocny marek"?
Nocny Marek. Nie będę ukrywać, że uwielbiam spać, a najlepiej śpi mi sie nad ranem. Za to wieczorem mogę siedzieć do późna.



3. Wolisz długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
To zależy. Najczęściej preferuję szybki prysznic, ale są dni kiedy po prostu marzę o długiej kąpieli w wannie pełnej piany. :)

4. Sukienka czy spodnie?
Nie da się ukryć, że spodnie są wygodniejsze, ale ja ostatnio przerzuciłam się na sukienki. :)

5.Trampki czy szpilki? 
Oczywiście, że szpilki. Nigdy jakoś nie przepadałam za trampkami.

To byłoby na tyle. :) Jeszcze raz bardzo dziękuje za oba wyróżnienia. :)
Pozdrawiam Lisek

17 komentarzy:

  1. WOOWWWW!
    Lisku! I to jest prawdziwe dzieło!
    Wyszedł rewelacyjnie, wygląda bosko!
    Gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracochłonny - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) Jedno skończone, możesz zaczynać nowe obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Smok prezentuje się wspaniale.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze jestem bardzo dumna, że go ukończyłaś, po drugie - jest wspaniały. Na prawdę wspaniały. Chcę zobaczyć w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!
    Smok wygląda naprawdę imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratulacje - smok jest niesamowity!! Jest czym się chwalić;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale sie prezentuje!!! brawo!!!!wiesz,ze mnie zmobilizowalas do ukonczenia mojego kociego UFOK-a???? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smok jest wspaniały! Robi ogromne wrażenie! :) Podziwiam Twoją cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  10. czekałam i czekałam aż zobaczyłam - jestem pod wrażeniem wielkim - tak pięknego smoka nie widziałam nigdy - honory ci się należą za twą wytrwałość - ja nic już nie mówię bo masz talent niesamowity kochana - BRAWA OLBRZYMIASTE !!! ci ślę - moc pozytywnej energii na dalsze twe zmagania z XXX - och gdzie się podział mój upór oraz systematyczność - lata robią swoje - jestem zachwycona jako mexpert od spraw .............-nie ważne buziaki ślę ogromniaste Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. własnym oczom nie wierzę, no co ja tu widzę! :) Cieszę się że wytrwałaś, miło było obserwować postępy przy tym hafcie. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smok jest genialny!! Gratuluję wyróżnień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chylę czoło :) SMok jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ukończenie pięknego i bardzooooo pracochłonnego obrazu :) ja też mam w planach tego typu pracę ale te plany jeszcze troszkę muszą poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! Dużo pracy i czasu w niego włożyłaś, ale efekt końcowy wart był tego! Teraz pozostało tylko go oprawić i może cieszyć oczy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ukończonej pracy! Piękny smok!

    OdpowiedzUsuń