Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2011

ostatni bukiecik

Skończyłam 6 obrazek do kompletu:







Wszystkie 6 obrazków wisi już na swoim miejscu, a ja zaczęłam kolejny projekt. :D Dochodzę do wniosku, że jestem niereformowalna pod tym względem. Mam masę zaczętych prac i ciągle szukam sobie nowych. Ostatnio zapisałam się na Koci SAL na blogu moje robótki ręczne. Obrazek jest tak śliczny, że nie mogłam się powstrzymać. :)
Moje frywolitki leżą i patrzą na mnie oskarżycielsko, ale nie mam do nich cierpliwości. Kilka zaczętych obrazków krzyżykowych też czeka na lepsze czasy. Jutro ostatnie spotkanie kursu haftu powiślańskiego, więc należałoby trochę powyszywać. :) Może uda mi się zrobić na jutro chociaż pół serwety. :) Życzę miłego niedzielnego popołudnia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz