Obserwatorzy

niedziela, 8 września 2013

po raz kolejny...

Dziękuję bardzo za przemiłe komentarze do poprzedniego posta :) cieszę się, że spodobał się Wam makowy komplecik. :) Ja nie jestem z niego do końca zadowolona, to dopiero moje początki w decoupage'u, ale trening czyni mistrza. :) (przynajmniej mam taka nadzieję ;P) Smoka pomału przybywa, a ja ciągle walczę z pokusą rozpoczęcia nowego dużego projektu. Ostatnio się trochę złamałam i przygotowałam sobie wszystkie potrzebne kolory mulin. :P korci mnie okropnie, żeby wyciąć potrzebny kawałek kanwy i postawić pierwsze krzyżyki. Póki co wygrywam starcie z pokusą. :P Zobaczymy jak długo. :)
Przechodząc do tematu posta, po raz kolejny pastwiłam się nad chustecznikiem. Tym razem wybrałam piękny motyw różowego storczyka:
Długo nie mogłam go skończyć. Przeleżał trochę na mojej ławie czekając aż się nad nim zlituję i go skończę. :) Jakoś tracę zapał do decoupage'u kiedy przychodzi do nakładania tych niezliczonych warstw lakieru. :P
Przy okazji kończenia chustecznika zrobiłam sobie bransoletkę:
Niestety ukończenie tych dwóch prac nie zwolniło zbyt dużo miejsca na mojej ławie. :( Zalega tam jeszcze sporo nieukończonych prac. Nakładam kolejne warstwy lakieru i ciągle wydaje mi się że za mało. :) ehhh
p.s. tajny projekt oddany do oprawy :)
pozdrawiam ciepło
Lisek_1986



4 komentarze:

  1. Piękny ten chustecznik taki delikatny i bransoletka również jeśli idzie o twoje krzyżyki to zaczynaj szybciutko bo to fajna jest sprawa jak sobie coś wykonasz i patrzysz na to coś i się cieszysz pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze! Muszę odgapić od Ciebie ten chustecznik! Jest superowy i tez bym taki chciala mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszły oba przedmioty.
    Ja dla satysfakcjonującego efektu gładkości powierzchni najpierw nakładam kilka warstw lakieru, potem szlifuję papierem ściernym np 400 aż powierzchnia będzie równa, następnie nakładam jeszcze 2 lub 3 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny chustecznik - lubię storczyki :) Bransoletka również bardzo efektowna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń