Obserwatorzy

środa, 25 grudnia 2013

świątecznie

W tym roku udało mi sie zrobić tylko dwie dekoracje świąteczne:
po pierwsze wieniec na drzwi wejściowe:


 a z tego co zostało stroik na stół:

Zdjęcia są słabej jakości, chyba czas zainwestować w nowy aparat.

Powoli przybywa krzyżyków na moim smoku, ale ciągle jeszcze męczę tło, więc nie mam co pokazywać.

W odpowiedzi na komentarze:

dziękuje za doping przy haftowaniu smoka, dzięki Wam idzie mi szybciej :)

Maria Wicher - nie ma co się za bardzo opierać :)

Luna - malutka - smok ma wymiary 40 x 50 cm (kanwa 18'), czyli 280 x 369 krzyżyków i składa się z 69 kolorów :)

Promyk - kotki są tak cudowne, że nie ma co się za długo zastanawiać :)

2 komentarze:

  1. Wieńce są piękne, zwłaszcza ten na drzwiach mi przypadł do gustu. Mam nadzieję, że moje spóźnione życzenia osobiste zostaną przyjęte z uśmiechem. Pozdrawiam gorąco i szczęśliwego nowego roku oby był tak samo produktywny jak ten mijający albo i lepiej.

    OdpowiedzUsuń