Obserwatorzy

niedziela, 18 stycznia 2015

Rudy lisek i haftowane zaległości

Wiem, że obiecywałam bardziej regularne wpisy, ale cały czas męczy mnie niemoc. :( Na szczęście nie dotyczy ona tworzenia i ciągle przybywa mi rzeczy do pokazania, tylko natchnienia do pisania brak. :( Może z Nowym rokiem coś się zmieni.
Na moim tamborku ciągle niepodzielnie króluje lisek:

Mam już ponad polowe i nie mogę się doczekać ukończenia. :)

Z zaległości hafciarskich mam do zaprezentowania pamiatke ślubną wręczoną pod koniec sierpnia. :P

oraz czerwcowego kotka z SALu, który umarł śmiercią naturalną. :P Mimo wszystko jednak chciałabym skończyć wszystkie kotki.






A na koniec : KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE, poszukuję tego wzoru:

Nie pamiętam niestety z jakiej gazetki jest to zdjęcie. Będę wdzięczna za informacje gdzie mogę go znaleźć. :)

W odpowiedzi na komentarze:

Anek73, bluebry nete, Paula Szczepanik,- bardzo Wam dziękuję :)
Luna malutka, Katarzyna G - chyba jednak najpierw skończę liska, chociaż nici do czerwonego kapturka mam już skompletowane. :)
Szarlotka - dziękuje, a lisek nie sjest aż taki trudny na jakiego wygląda :)


17 komentarzy:

  1. Lisek jest przecudnej urody :) Skradł moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lisek, szczegółowy hafcik jak zdjęcie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o schemat drugiego liska to znajdziesz tu:http://patrizia61.gallery.ru/watch?a=bkBu-mtkH

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś wspaniałego, pięknie on wygląda, te plamy słonca na sierści - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszczek liska już cały i wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki, a jakieś hasło, fraza do wyszukania tego drugiego liska? Czasami udaje się po nazwie pliku, ale tutaj jak na razie nic.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz niesamowite tempo w haftowaniu liska, podziwiam! Lisek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lisek wygląda jak żywy. Ile na ile ma xxx, bo wygląda na dość duży. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie ten lisek wygląda, a skoro już połowa za Tobą, to teraz pójdzie już z górki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lisek jest oszałamiający! :) Jeden z piękniejszych wzorów jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny lisek! Dużo go przybyło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty! Lisek wygląda rewelacyjnie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne postępy przy lisku, teraz masz pewnie jeszcze więcej krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lisek jest piękny. jak malowany farbami..:)

    OdpowiedzUsuń