Obserwatorzy

środa, 24 marca 2010

Wiosna...

Chyba już na dobre u nas zagościła. Na trawniku przy mojej klatce zakwitły przebiśniegi, a ja wczoraj zabiłam w pokoju pierwszą w tym roku muche ( nie cierpie tego paskudztwa...). Po za tym czuję zbliżającą się alergie :(, ale mimo to cieszę się, że juz po zimie. :)
Szukając w necie jakiegoś małego wiosennego wzorku, trafiłam na trochę większy wzorek, w którym się zakochałam ( wiosna sprzyja zakochiwaniu się :P). Obrazek stworzyła firma Dimensions, a oto on:







Czyż nie jest cudny? Zastanawiam się tylko, kiedy znajdę na niego czas? :/
Jeżeli macie ochotę na ten lub jakiś wcześniejszy wzór podajcie w komentarzu maila lub zajrzyjcie na mojego chomika (link w zakładce), mam tam sporą kolekcję :). Zastanawiam się czy uda mi się wyszyć chociaż połowę wzorów, które mi się podobają. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz