Obserwatorzy

czwartek, 11 marca 2010

Wreszcie się doczekałam...

Dwa tygodnie temu złożyłam zamówienie w pasmanterii internetowej i wczoraj wreszcie przyszło. Na początku myślałam, że to wina poczty polskiej, ale okazało się że to sklep tak długo nie wysyłal mojego zamówienia, bo nie mieli w magazynie tego co zamówiłam. Dopiero w poniedziałek ktoś ze sklepu do mnie napisał, żeby mnie o tym poinformować. Trochę się wkurzyłam bo jutro jade do domu, a przesyłka miała przyjść na lubelski adres. Bałam się że nie będzie komu jej odebrać i poczta odeśle ją spowrotem. Na szczęście paczka już jest, a ja jestem zadowolona z jej zawartości ;)







Już kilka razy przymierzałam się do zrobienia haftowanych kartek, więc tym razem w końcu zamówiłam passe-partout. Mam w planach kilka kartek urodzinowych. ;) Po za tym chcę zrobić kilku molom książkowym zakładki, więc kupiłam kartoniki. W paczce zanalazł się również wzornik kolorów Ariadny, kilka pasemek muliny, ale najbardziej czekałam na tamborek ( 30 cm średnicy ) jest ogromny. ;P Już go wypróbowałam i spisuje się świetnie. W prezencie od pasmanterii dostałam małego, złotego Słonia Portfelowego ;), podobno chroni przed gubieniem pieniędzy i złodziejami. :) Mam nadzieję, że się sprawdzi. ;P
Na koniec chciałam się Was zapytać, bo jestem w tym temacie całkiem zielona ;P, czym przykleić kanwę z wzorem do passe-partout? Jest do tego jakiś specjalny klej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz