Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

Tajny projekt wręczony

Już po weselu i Tajny projekt przestał być "tajny". :) Prezentuje się tak:
 Sądząc po minach pamiątka się spodobała. :)  Teraz mam trochę czasu żeby spokojnie zacząć sobie kolejny Tajny projekt. :)
Dziękuję za miłe słowa na temat moich decoupage'owych wypocin. :) To działa na mnie bardzo motywująco. :) Mama oczywiście zachwycona nowymi osłonkami na skrzynki i chustecznikiem. Teraz na warsztacie mam pojemnik na kremy, który ma stworzyć komplet z chustecznikiem. Niedługo go zaprezentuję. 
Niestety luźne godziny się nie znalazły. :( Musze popracować nad lepszą organizacją czasu, którym dysponuję. :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna pamiątka :) A najważniejsze, że się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek, śliczna pamiątka, w którą włożono wiele serca i pracy. Mam nadzieję, że Państwo Młodzi to doceniają :)
    P.S. Lisku, nie umiem na Twoim blogu znaleźć namiarów do Ciebie, czy możesz mi przesłać Twój adres e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięny!
    Masz może do tego schemat?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Obdarowani na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, jestem u Ciebie po raz pierwszy :) Piękny ten haft :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń