Obserwatorzy

czwartek, 10 grudnia 2015

po długiej przerwie....

... dawno nic nie pisałam. Wiele rzeczy wydarzyło się w tym roku, jedne przyjemne inne nie, ale koniec roku zaliczam z dużym plusem. :)
Przeprowadzka do dużego miasta trochę zburzyła mój rytm życia. Przez jakiś czas nie ruszyłam ani jednej robótki. Dopiero po kilku miesiącach wróciłam do swoich prac ale jakoś zniknął mi zapał do pisania.
Teraz z końcem roku zaczynam wychodzić na prostą. :) Oswoiłam się z miastem, w pracy czuję się już pewniej. Wróciła mi chęć do robótkowania i znów nie ma dnia bez chociaż kilku krzyżyków.
Coś tam udało mi się skończyć i chcę się Wam tym pochwalić. :)

Lisek:




Dziewczyna z perłami:




Rudziki:




Miś - kibic (magnesik na lodówkę):

Zaczęłam kolejny duży obraz:

Niewiele na razie widać, ale szybko przybywa na nim krzyżyków. :)

Na razie to tyle, mam nadzieję że kolejny post wyjdzie mi trochę szybciej niż ten. :P
pozdrawiam wszystkich czytających :)


8 komentarzy:

  1. Lis jest absolutnie przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prace :)
    zdradz jaki to duzy obraz wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś :) Lisek naj naj naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj !!! Wszystkie hafty boskie. Ptaszki podbiły moje serce. Co to za kolos będzie???

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś. Lisek jest prześliczny. Pozostałe prace też są piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak miło znowu Cię wwidziec!!! lisek bombowy a ia ptaszki tez mnie powalily na kolana! ;-) pozdrowiooonka!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga w całości poświęconego wzorom/schematom haftu :)

    http://skarbnica-wzorow-haft-krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń